Pagina's

woensdag 5 januari 2011

Mijn make-up routine

Ik heb de laatste tijd een aantal persoonlijke berichtjes geplaatst, maar omdat ik wel een beetje een afwisselende blog wil (voor ieder wat wils); hier een berichtje over beauty!

Ik moet me 's ochtends altijd haasten om op tijd op school aan te komen. Meestal gaat de wekker zo rond kwart voor 7, maar voordat ik echt m'n bed uit ben, is het inmiddels alweer 10 voor 7. Daarna gelijk douchen, aankleden, make-up doen, ontbijten, tanden poetsen, jas aan doen en naar school fietsen.

Hier ... mijn dagelijkse make-up routine & welke spulletjes ik allemaal gebruik.


1. Concealer (met een roze (oogschaduw)kwast van de Hema) - Realness of Concealness mini ''fake-it'' kit van Benefit, deze gebruik ik niet heel vaak, alleen als ik rode plekjes of kringen onder mijn ogen heb.
2. Wimperkrultang - DA Drogist, om mijn wimpers te krullen.
3. Mascara - The Falsies Volum' Express van Maybelline New York, een fijne zwarte mascara die je wimpers een juiste hoeveelheid volume geeft.
4. Oogpotlood - Le crayon-Khol van Lancôme, deze (of een ander donkergrijs oogpotloodje) gebruik ik meestal op mijn bovenste of onderste wimperlijn/rand.
5. Wenkbrauw/ wimpergel - Lash & Brow Gel Mascara van Esscence, om m'n wekbrouwen een beetje in vorm te houden.
6. Blush (met een kwast van Estée Lauder) - MNY nr. 101, deze of nr. 401 gebruik ik voor een gezond kleurtje voor op m'n wangen.
Toen ik in Oostenrijk was, heb ik bij de drogisterij DM ook een crème blush van Alverde gekocht. Deze vind ik ook erg fijn en blijft langer zitten dan een poederblush.

Alverde cremerouge in 04 Pink Rose
Dit is eigenlijk wat ik standaard op doe naar school. Soms met een speciale gelegenheid (bijv. Kerst) doe ik vaak ook oogschaduw op. En als het regent The Colossal Volum' Express van Maybelline New York in waterproof.

Dit is een keer een wat andere soort post dan normaal, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx Lisanne

Ps: Binnenkort komt er een DIY over kussentjes online!

2 opmerkingen:

  1. Oooooo, mooi!
    Als jij douched in de ochtend, was je dan ook je haar, want dat van mij doet altijd zo lang om droog te worden. Dus ik douche elke avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Iris: Ik douche nooit 's avonds, omdat mijn ouders ook altijd 's ochtends douchen en ik anders de douche schoon moet maken :-S. En als ik 's ochtends douche wordt ik gelijk al een beetje wakker, haha :-P.
    Ik was mijn haar dus ook altijd 's ochtends, maar ik föhn het daarna altijd, anders is het een beetje heeeeel erg koud op de fiets. Brrr :-S.

    BeantwoordenVerwijderen