Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Mijn schoolspullen voor 2011-2012

Tja, ik moet er toch aan gaan geloven. Na een heerlijke vakantie van zeven lange weken begint a.s. maandag voor mij toch alweer school. Terwijl anderen nog twee weken vrij hebben, zit ik dan alweer in de schoolbanken. 

Toch is er altijd één ding leuk aan een nieuw schooljaar: het kopen van nieuwe schoolspullen. Ik moet eerlijk bekennen dat toen ik naar de brugklas ging, ik al in mei een agenda kocht. Nu ik dit schrijf heb ik nog geen eens een nieuwe agenda! Ik denk dat ik er eentje met foto's bij de Hema ga maken, lekker origineel :-). Veel schoolspullen (schriften e.d.) heb ik nog van vorig jaar, maar ook een aantal zijn nieuw. Hieronder zie je mijn schoolspullen voor dit jaar.


V.l.n.r.: werkboeken, rekbare boekenkaften met hartjes van Dresz, rekbare boekenkaften met gezichten van Dresz, lila kaft van Hema, rekbare boekenkaft met bloemetjes van Hema en de laatste vier boeken zijn gekaft met een kaft van Blond Amsterdam.


Bovenste rij v.l.n.r.:  mapje van V&D, snelhechters van Bruna, mapje van Olily, map van V&D (van vorig jaar), collegeblok van Hema, collegeblok van Hema (van vorig jaar), collegeblok van Converse (gekocht in Frankrijk).

Onderste rij v.l.n.r.: etui van PIP Studio (van een paar jaar geleden), schirften van V&D (van vorig jaar).

Zoals je ziet heb ik niet echt veel nieuw gekocht. Simpelweg omdat ik dit jaar niet veel leuks zag en omdat ik nog veel van vorig jaar had. Eigenlijk moet ik nog twee A4-schriften, maar of die zijn overal uitverkocht (of ze hebben ze gewoon niet) óf je hebt ze alleen in een saaie kleur. Ook moet ik nog een rekenmachine kopen (jup, die van €100-,).

Hebben jullie al nieuwe schoolspullen gekocht?

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik ga het één van de laatste dagen van augustus pas doen ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen zeg!
    Ik heb medelijden met je, jij moet alweer heen en ik ga morgne op vakantie tot volgende week vrijdag, en dan moet ik woensdag weer naar school haha ;-$

    BeantwoordenVerwijderen