Pagina's

vrijdag 28 januari 2011

Shoplog H&M

Vorige week plaatste ik (eigenlijk mijn moeder) een bestelling bij H&M en deze week kwam hij binnen. Mij leek het wel leuk om even in een snel berichtje mijn geshopte spulletjes te laten zien.
Het is niet zo heel veel, maar volgende week komt er nog een lichte spijkerbroek, maar die was vorige week (nog) niet op voorraad ...



Het zijn voornamelijk (op de broek na) kleren voor in de lente/ zomer. Ik ben dan ook nog niet van plan om ze nu al te gaan dragen, want daar is het nog net iets te koud voor brrr ..., maar in het begin van de lente ben ik het tuniekje zeker van plan te gaan dragen! Ik moet wel zeggen dat het tuniekje, als je het aan hebt, er iets anders uitziet/ valt dan dat je op de foto ziet.

Ik zal proberen om van het weekend nog een berichtje online te zetten, dus kom gerust nog een keertje langs!

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie van de H&M? En heb je misschien ook al wat besteld?

Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen: