Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Happy Bday to me, myself and I!

Yup, vandaag, 7 juni 2011, ben ik 15 jaar geworden! Helaas moest ik wel gewoon van 8 tot 3 naar school, maar afgelopen donderdag (Hemelvaart) had ik al samen met mijn vader en broertje, die waren namelijk op 1 en 2 juni jarig, mijn verjaardag gevierd. 
Dit is eigenlijk ook een soort update, want ik heb inmiddels al een maand niet meer geblogd. Ik ben van plan om over 2 weken het bloggen weer op te pakken, omdat dan school een beetje is afgelopen (officieel pas 2 of 3 juli) en de toetsen ook.

Als jullie benieuwd naar mijn gekregen cadeautjes zijn, laat het dan even in de reacties weten.
Tot over (ongeveer) 2 weken!

Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD! (: Balen dat je zo lang naar school moest, en dat op je verjaardag! Ik ben wel benieuwd naar wat je gekregen hebt hoor!
    Enne, bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben al te laat ;( maar toch nog een hele gelukkige verjaardag, hoop dat het een beetje leuk was! en ben natuurlijk heel benieuwd naar je cadeautjes ;) en veel succes met de examens en alles, tot over twee weken dan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen