Pagina's

donderdag 2 september 2010

Roze nail art

Hoi hoi!

Gisteravond heb ik m'n nagels gelakt en mij leek het leuk om dat aan jullie te laten zien.



De producten die ik heb gebruikt, zijn:
- Konad Stamping nail art - Set T
- Konad Nail art pen - Roze
- Konad Image plate - m79
- Rimmel London Pro - 295 Fancy Fuchsia
- Rimmel London Base coat
- Sinful Colors Professional - 79 Opal Glitter
- Essence tip painter - Wit
- Essence nail polish corrector pencil


Hoe maak je het?
Lak eerst je nagels met een base coat en laat het even drogen totdat je nagels droog zijn (het kan ook zonder base coat, maar een base coat is bedoeld om verkleuring van de nagels tegen te gaan).

Lak je nagels met een kleur naar keuze en laat het weer even drogen.
Als de nagellak bij 1 laagje nog niet goed dekt, kun je, nadat het eerste laagje droog is, nog een laagje aanbrengen. Laat ook deze weer goed drogen.

Daarna heb ik op m'n duimen met behulp van een stempel, schraper en image plate een plaatje aangebracht.
Op m'n andere nagels heb ik met de witte tip painter van Essence twee streepjes getrokken.

Daarna heb ik met de roze nail art pen van Konad roze stipjes bij de toppen van m'n nagels gezet. Bij de duimen heb ik het roosje wat met roze ingekleurd.

Als laatste ben ik nog even met een glitter lakje over m'n nagels gegaan.



Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!

Xxx,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten