Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Mini shoplogje

Hi allemaal!

Ik heb de afgelopen dagen een aantal (leuke) dingetjes gekocht en misschien vinden jullie het wel leuk om dat te zien. Het is niet super veel, en het zijn ook niet heel erg dure dingen, maar toch ben ik er heel blij mee!


Als eerste deze 2 nagellakjes, beide gekocht bij Etos. De roze is van Rimmel London - Pro in de kleur: 295 Fancy Fuchsia (normaal: € 6,99, maar er was een 25% kortingsactie op Rimmel London en ik had nog een 25% kortingssticker, dus betaalde ik afgerond € 3,50 en als je wat van Rimmel London kocht, kreeg je er gratis nog een notitieboekje bij :)).
Het tweede lakje is van Etos eigenmerk - Effect Nails. Er staat verder geen nummer of naam op, maar het is de kleur paars met glitters (€ 1,99).

De Cosmogirl! (€ 3,95) en de Glamour (€ 1,95).

Deze (naar mijn mening) hele leuke oorbellen heb ik van m'n oma gekregen! Heel erg bedankt oma!
Ze zijn te koop bij Kruidvat voor € 5,95.

4 Gummetjes van de Hema. Gewoon voor school. Ze kostten € 0,75.

Deze deurstopper heb ik van m'n moeder gekregen, want m'n deur wil nog wel is dichtvallen (vooral als het raam openstaat) en vaak ligt m'n poes dan op bed, dus anders zou zij er niet meer uit kunnen. Te koop bij de Intratuin, toen m'n moeder hem kocht was hij in de aanbieding voor € 2,99.



Deze nagellakjes heb ik van een mevrouw die bij het make-up merk Oriflame werkt gekregen! Ik ben er erg blij mee!

Dit was de mini shoplog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Groetjes,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Hee Lisanne!

    Hartstikke leuke spulletjes!
    I love the Cosmogirl :D:D En heb je al die nagellakken van Oriflame gratis gekregen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjee Iris!
    Haha, ja, me too :). Ja, leuk hè?

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen