Pagina's

zaterdag 25 december 2010

Vakantie


Hee allemaal!

Het spijt me dat ik een tijdje niks meer gepost heb, maar ik zal jullie het uitleggen.

Om de één of andere bizarre reden willen leraren perse hun hoofdstuk nog even afronden vóór de vakantie. Ook voor de kerstvakantie was dat weer het geval, vandaar dat ik toen niets meer heb gepost, omdat ik simpelweg veel toetsen had. (Stomme leraren ook!)

De vrijdag toen de vakantie begon (17-12), ging ik 's middags om 12 uur gelijk op vakantie naar Oostenrijk. Ik zal jullie even vertellen hoe mijn vakantie daar is geweest.

Vrijdagavond kwamen we aan bij het hotel waar we zouden overnachten, zaterdagochtend vertrokken we weer na een lekker ontbijtje. Nadat we zaterdagmiddag aan waren gekomen in het hotel, waar we t/m zondagochtend (26-12) zouden blijven, gingen we even naar het dorpje om allemaal dingen te regelen zoals huur, les etc.
Zondagochtend begonnen de lessen. Mijn broertje ging op snowboardles (voor de eerste keer) en ik op skiles. Ik kan al skiën, maar ik vind een klasje altijd leuker en gezelliger dan met mijn ouders skiën (en je leert nog is nieuwe dingen erbij in een skiklasje). Helaas waren er geen kinderen van mijn leeftijd, waardoor ik bij de volwassenen moest, wat op zich niet super erg was hoor. Ik had 5 dagen les. Op de 4e dag kreeg ik zelfs privé-les, omdat ik de enigste was die nog les had! Dat was erg gezellig. Ik heb toen ongeveer de halve dag in het Funpark (dat is een stukje piste met allerlei soorten schansen) gezeten met een Duitse skileraar.

Ik op ski's.

In het hotel waarin we zaten was nog een meisje van 15 en haar zusje van 11, waarmee ik en m'n broertje 's avonds een beetje in de kelder van het hotel rondhingen. In de kelder waren allemaal dingen te doen zoals biljarten/poulen, darten, film en een spijker slaan-spel. M'n broertje vermaakte zich met haar zusje.
Later op de avond kwamen er meestal ook nog 2 jongens van 18 bij, wat wel gezellig was. Op één avond waren er ook een groepje dronken Duitsers (ik schat dat die zo tussen de 16 en 20 waren), wat wel lachen was.
Wat niet zo leuk was aan de vakantie is dat mijn vader al op de 2e dag zijn arm brak. Hierdoor kon hij ook niet meer naar huis rijden. Mijn oom is daarom donderdag overgevlogen vanuit Nederland om ons naar huis te rijden, dat is ook de reden waarom we 2 dagen eerder naar huis zijn gegaan, want hij wilde ook Kerst met z'n gezin vieren.

Al met al heb ik tot nu toe een redelijk leuke vakantie gehad, helaas wel met één domper; dat m'n vader z'n arm brak.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Of ga je nog wat leuks doen?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten