Pagina's

zaterdag 15 januari 2011

Poll: Soort berichten

Een tijdje geleden plaatste ik een poll op m'n blog met de vraag 'Wat voor soort berichten zou je graag willen zien op deze blog?'. 12 Mensen hebben gestemd, dank jullie wel! :-)

Hieronder zie je de resultaten.


Zoals je ziet zou de meerderheid (ongeveer 58 %) graag D.I.Y. op deze blog willen zien. Daar werk ik hard aan en er zal binnenkort ook een D.I.Y. over kussentjes online komen! :-)

De rest (Beauty, Kleding en My life/ personal) is allemaal gelijk (ongeveer 14 % per ding). Ik zal niet alleen maar D.I.Y.'s online plaatsen, omdat dat voor mij erg veel werk is en ik ook een beetje afwisseling op mijn blog wil. Daarom zullen er zo nu en dan ook berichtjes komen over bijv. wat ik die dag aan had, een nail-art of een gebeurtenis/ belevenis in mijn leven.

Als je nog ideeën/ kritiek/ suggesties hebt, kun je die natuurlijk altijd in de reacties kwijt.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten