Pagina's

maandag 10 januari 2011

Ti Sento armband + outfit



Van de nieuwjaarsfooi van mijn folderwijk heb ik afgelopen vrijdag een armband van Ti Sento gekocht. Ik weet het; een erg prijzig iets, maar ik kijk al 1,5 jaar in die boekjes en met mij nieuwjaarsfooi heb ik toch zoiets van 'Ik heb het gekregen, dus mag ik er best iets leuks van kopen. Ik breng niet voor niets het hele jaar folders rond'.




Mijn armband is van echt zilver met Onyx-stenen. Ik heb er ook drie bedeltjes bij gekocht: de letter L (van Lisanne), een envelop die je open kunt dan en waarin je dan een heel klein briefje in kunt stoppen en een snowboot met sleehak. De snowboot met sleehak was helaas nog niet binnen, dus die moet ik een andere keer ophalen.


Vandaag had ik die armband ook naar school om, en mij leek het wel leuk om ook even de outfit die ik vandaag aanhad op mijn blog te plaatsen. Ik heb mijn hoofd er even afgeknipt :-$, want ik heb die foto's gemaakt, toen ik net folders had gelopen, dus mijn haar was helemaal verwaait en mijn gezicht een beetje rood (van de kou).
Misschien staat een legging leuker onder het jurkje, maar ik moet elke dag 20 min. heen en 20 min. terug fietsen naar school, dus dat is erg kooooouuuudd :-S.




Jurkje - Markt
Riem - V.d. Ven
Broek - H&M
Laarzen - Ugg Australia
Armband - Charming by Ti Sento
Ketting - Six
Ringen - Spinning Jewelry

Dit was weer is een ander soort bericht dan gewoonlijk, but I hope you like it!
Zou je even eerlijk je mening in de reacties willen geven wat je van dit soort berichten vind? Anders kan ik ze misschien vaker doen of nooit meer, haha!

Liefs,
Lisanne

3 opmerkingen:

  1. Lisanne <3
    Leukk! :D
    Alleen had ik het allemaal al gezien xd
    Maar je zag er vandaag inderdaad heel leuk uit! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Manon: Dankje! <3 Haha, weet ik, maar de meeste mensen die mijn blog bezoeken zitten niet bij mij op school, haha :-P.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post!

    Wij hebben ook zoiets in Engeland, we hebben ook een winkel met drie kasten vol van die bedeltjes. En ik wijst niet dat jij Uggs had!

    X.

    BeantwoordenVerwijderen