Pagina's

zondag 13 maart 2011

The Fashionlist en H&M Bestelling

Ongeveer een maand geleden 'schreef' ik een stukje over de webshop 'The Fashionlist'. Helaas was toen het shirtje wat ik het leukst vond, het Paris shirtje, uitverkocht, maar toen ik vorige week weer even een kijkje nam, hadden ze de nieuwe collectie binnen mét een nieuw Paris shirtje!


In deze leuke glimmende envelop en verpakt in zwart licht papier (is daar een naam voor?) kwam het shirtje. Ik vind het erg leuk ingepakt en het geeft ook een beetje een chic gevoel wanneer je het uit pakt. In de envelop zat ook nog een kaartje met een rood lintje erbij. Op het kaartje staat dat het lintje als armbandje bedoeld is.




Maar goed, waar jullie waarschijnlijk het meest benieuwd naar zijn; het shirtje! Ik vind hem erg leuk! Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet gedragen heb (alleen gepast), dus ik kan (nog) niets over de kwaliteit zeggen. Al met al vind ik het een erg leuk shirtje, maar niet heel goedkoop. Het shirtje kostte inclusief verzendkosten € 30,90, waarvan er dan wel weer een deel van het bedrag naar de stichting Orange babies gaat. Dus ... wil je én een heel leuk shirtje én een keer wat voor een goed doel doen? Kijk dan even op thefashionlist.nl ;-).

Maar dit was niet het enigste pakketje wat ik deze week ontving. In totaal heb ik deze week vier (!) pakketjes ontvangen, echt super leuk, want normaal ontvang ik er nooit zoveel! Een van die pakketjes was een broek die ik bij de H&M besteld had, en mij leek het wel leuk om die aan jullie te 'showen'.



In het echt is de broek iets donkerder, meer camel i.p.v. beige. Ik weet dat bijna iedereen tegenwoordig in zo'n broek loopt, maar het is gewoon weer eens iets anders dan een spijkerbroek. Ik denk dat ik deze broek ga combineren met dit zwarte korte mouwen shirtje met strikjes en mijn zwarte ballerina's.

Ik twijfel nog of ik dezelfde broek ook in het grijsgroen zal bestellen. Het zou wel heel leuk staan met het Paris shirtje, toch? Wat vinden jullie?


Ik ga slapen, morgen moet ik er al om kwart voor 7 uit! )-:
Welterusten alvast!

Liefs,
Lisanne

3 opmerkingen: