Pagina's

zondag 27 maart 2011

Nagels gelakt

Hee allemaal!

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Het zonnetje scheen vandaag gelukkig wel :-).
Ik ben zaterdag met mijn oma naar een crea-beurs geweest en vandaag kwam er een vriendin nagels lakken. We hadden namelijk op Girlscene een wedstrijd gezien waarbij je 79 (!) potjes nagellak kan winnen, negenenzeventig potjes! Dan zou je een heel jaar lang om de 4 à 5 dagen een ander kleurtje op kunnen doen! Geweldig toch?!

We zijn de hele middag bezig geweest, maar uiteindelijk is die van mij niet zo goed gelukt (die van haar gelukkig wel!). Ik twijfel of ik hem in zal zenden, wat vinden jullie? Dit is mijn nail-art, geïnspireerd op de Franse hoofdstad:

Wijsvinger: de Moulin Rouge, een bekende nachtclub in Parijs, Middelvinger: een macaron, een Frans koekje, Ringvinger: een shopper met het logo van de Franse fashiondesigner Louis Vuitton, Pink: een Franse snor.
Duim: de Eiffeltoren met een 'diamantje' op de top en de Franse vlag op de achtergrond met Paris erop.

Omdat ik alleen mijn rechterhand had gelakt en geen zin meer had in mijn linkerhand, besloot ik, omdat deze toch niet zo goed gelukt was, alles er maar weer af te halen en heb ik even 'snel' een andere nail art gemaakt (niet voor de wedstrijd).

Oeps ... je ziet nog wat draadjes van watjes zitten .



Deze is een stuk beter gelukt dan die andere, toch?
Voor deze nail art heb ik trouwens de volgende nagellakjes gebruikt (in chronologische volgorde en als laatste wat sneldroogdruppeltjes van Essence).


Voor het kleurverloopeffect heb ik een sponsje gebruikt en voor de witte bloemetjes het stempelset van Konad.

Hebben jullie nog wat (leuks) gedaan in het weekend?

Ik ga nu slapen.
Weltrusten!

Xx Lisanne

1 opmerking: