Pagina's

maandag 4 april 2011

Help! Welke kleur?


Ik wil heel graag nieuwe All Stars. Ik ben er al uit welk soort; namelijk lage met veters (je hebt ze ook zonder) uit de Stonewashed Canvas-collectie. Alleen nu zit ik nog met één probleem: welke kleur zal ik kopen? Ik wil sowieso of donkerroze/rood of lichtgrijs. Maar beide kleuren hebben zo zijn voor -en nadelen. Zo past grijs bijna overal bij, maar zijn ze niet echt origineel en mijn oude zijn ook al donkergrijs/groen met roze flappen. Maar de donkerroze kan ik maar bij ongeveer twee outfits aan, maar deze zijn wel weer lekker opvallend en origineel (vind ik dan).

Wat vinden jullie? Zal ik voor donkerroze of lichtgrijs gaan?

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de lichtgrijse mooier :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Umm, ik zou de grijse doen.
    Of allebei ;)
    Mooi bewerk plaatje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je meer wilt opvallen, zou ik voor die roze gaan, maar grijs past bij alles. (: idd, een moeilijke keuze..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik idd voor de grijze ga. Alleen nu nog even kijken waar ze te koop zijn, want bij de Sneakers twee dorpen verderop hebben ze de lage niet en verder zit hier geen schoenenwinkel die All Stars verkoopt. Online hebben ze alleen de sportversies van Converse. Dus ik ben bang dat ik binnenkort naar de stad moet ... (Niet vervelend hoor, haha! Alleen het is wat verder weg.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou de rode nemen, die zijn zo leuk doordat ze zo opvallen! en ze gaan vast bij meer kleuren dan je denkt hoor ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de rode het mooiste! :)
    Welke zijn het geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ophogehakken: Ik denk dat ik toch voor de grijze ga. Het enigste probleem is alleen dat ze nergens (in maat 38) te koop zijn; op Zalando uitverkocht, bij de Sneakers twee dorpen verderop hebben ze dit model niet, dus ik ben bang dat ik binnenkort naar de stad moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou de grijze doen, past sneller bij dingen ;) x

    BeantwoordenVerwijderen