Pagina's

zondag 12 juni 2011

Help! Lay-out!

Misschien heb je het al gemerkt, maar mijn lay-out verandert steeds. Dit komt doordat ik er niet echt tevreden mee ben en daarom steeds weer wat anders uit probeer. Ik wil het liefst niet zoiets standaards, maar met Blogger gaat dat simpelweg niet. Ik las dat vele anderen bloggers hun lay-outs met het programma Artisteer maken, maar als ik dan op die site kijk zijn de prijzen tussen de 50 en 130 dollar ervan. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat al die bloggers daar zoveel geld voor betalen, maar goed. Dus ik daarom wou ik jullie hulp inschakelen. Met welk programma maak jij je lay-out/header en heb je misschien nog tips op dat gebied voor mij?

X Lisanne

2 opmerkingen:

  1. ik moet eerlijk zeggen dat mijn huidige layout gewoon een foto is die ik wat bewerkt heb op picnik ;) ik zou absoluut niet weten hoe al die programma's werken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook geen programma's, het ziet er echt mooi en professioneel uit nu!

    BeantwoordenVerwijderen