Pagina's

maandag 13 juni 2011

Ti Sento Bedels

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn ouders een Ti Sento ketting gekregen waar je bedeltjes aan kunt hangen. Nu heb ik al wat bedeltjes van mijn armband (ook van Ti Sento), maar het is altijd leuk om in boekjes en op het internet te snuffelen op zoek naar nieuwe bedeltjes, hihi!


Very Cherry Pink Cup Cake € 69,65 - City of Love € 29,95 - Macarons De Paris € 69,95 - Sexy Nails € 69,95 - Glam Onyx Ball € 39,95

Eerst was ik helemaal weg van de cupcake, maar aangezien deze net als de nagellak sterk in prijs is toegenomen (door stijging van de zilverprijs), vind ik hem voor dat geld al wat minder leuk. De doos met macarons kan open, dus ik ben wel heel nieuwsgierig naar de binnenkant :-). Op dit moment wil ik het liefst de bal van Onyx (is van dezelfde steensoort als mijn armband) en ook qua prijs valt deze nog wel te doen. De Eiffeltoren vind ik ook erg leuk en is ook niet zo heel duur, maar aangezien ik net een kettinkje met de Eiffeltoren heb gekregen, wordt het anders allemaal zo dubbel.

Naast (Charming by) Ti Sento heb je ook nog bedeltjes van Zinzi, Thomas Sabo, Swarovski (die eigenlijk nog geen eens zo heel duur zijn, als wat je misschien van Swarovski zou verwachten) en Giorgio Martello. Die andere merken hebben ook leuke bedeltjes, maar Ti Sento spreekt mij op de een of andere manier het meeste aan. Smaken verschillen, nietwaar?

Hebben jullie een armband/ ketting waar je bedeltjes aan kunt hangen?

3 opmerkingen:

  1. Aaah zo veel keuze! Ik heb er geen, maar ik zou er eerlijk gezegd ook geen willen hebben. Het is niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke bedeltjes! mijn favorieten zijn de Eifeltoren en dat nagellakje ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen