Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Looks uit het H&M Pashokje

Vanmiddag lag er weer eens een nieuwe H&M brochure in de brievenbus (hoe vaak komen die dingen wel niet uit?!) en tja, ik zou mezelf niet zijn als ik niet gelijk een half winkelmandje zou vullen met leuke dingetjes (om die vervolgens weer te legen, haha!).

Maar ook heb ik vier looks gemaakt in het online pashokje. Ik had er wel eens van gehoord, maar het sprak me eerlijk gezegd toen niet zo aan. Nu herontdekte ik het weer en het blijkt toch wel erg verslavend te zijn, hihi!


Look #1 - Een echte herfstlook wat mij betreft. De blouse brengt kleur in de look wat ik persoonlijk erg leuk vind. De laarsjes en tas passen perfect bij de look i.c.m. de zwarte legging, het zwartje rokje en de poederroze blouse.


Look #2 - Deze look zou ik zelf niet zo snel dragen, vanwege de felkleurige en hoge laarzen, maar bij dit kleur huidtype vind ik ze i.c.m. het riempje echt perfect staan! De trui staat in ieder geval op mijn verlanglijstje! :)


Look #3 - Heb je nog een na-''zomer''feestje? Dan is dit vrolijke jurkje daar perfect voor! Met een blazer erover (en wellicht een panty) zal je het niet koud hebben in dit herfstweer.


Look #4 - Samen met Look #1 is dit mijn favoriete look. Draagbaar naar school én toch trendy. I love it!

De vier looks heb ik gemaakt als inspiratiebron voor nu en de komende herfst (wat het nu eigenlijk al lijkt te zijn ...). Natuurlijk zou ik zo niet precies hetzelfde naar school gaan, zo zou ik bijv. de haarband in Look #4 achterwege laten. Ook zou het voor mijn budget veel te duur zijn om alle looks aan te schaffen, maar een spijkerbroek en singlet heb je vaak al in je kast hangen, dus dan hoef je bijv. alleen nog het shirtje te kopen als je die leuk zou vinden :).

Zouden jullie dit voor herhaling vatbaar vinden? En wat vinden jullie van de looks?

7 opmerkingen:

  1. superleuke looks! de meeste spullen zijn nog niet eens zo duur ;) ik vind de laatste look ook de leukste, wil echt dat bloesje hebben! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt super leuke outfits! Die derde en vierde zijn mijn favoriet ^^.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik al zei: echt super leuke looks, maar hoe sla je ze eigenlijk op? Ik kan het echt niet vinden hoe je dat zou moeten doen... zou je me willen helpen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een reactie ^^. Echt bedankt, ik ga het meteen eens proberen! Je zult waarschijnlijk binnenkort ook zo'n artikel verwachten ^^.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke looks heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen